ترجمه اختصاصی وبلاگ من میتوانم i-can.blog.ir از مصاحبه ای که ستاره پرتغالی رئال مادرید دیروز با unisport انجام داد.در این مصاحبه رونالدو راجب وضعیت بدنیش و سبک بازیش صحبت میکنه.
-آماده ای؟(خطاب به رونالدو)
+آره
-خوبه

-خب رفقا امروز از اون روزاست که سخته نخندید بخاطر اینکه من به کریستیانو رونالدوی افسانه ای ملحق شدم.
+چطوری؟خوبی؟
-من خوبم تو خوبی؟
+عالی!
-آیا تیتراژمون تو رو خوشحال کرد؟
+بله کرد
-عالی!خب قبل از همه چیز من دوست دارم باهات راجب بدنت صحبت کنم که قطعا خیلی پیشرفت کرده از زمانی که حرفه ای شدی.چی به تو انگیزه داد تا کاملا تغییر کنی و تبدیل به ورزشکاری که امروز هستی بشی؟
+خب،رازی نیست.از وقتی که 13-12 سالم بود شروع کردم به انجام کارهایی مثل اینکه برنامه داشته باشم مثل باشگاه رفتن برای تفریح بعدش شروع کردم به دیدن اینکه میدونی پیشرفتمو دیدم.من،میدونی،عضلات بیشتر.در آغاز من باید بگم خانوادم ژنتیک خوبی داشتن،این بهت کمک میکنه میدونی،اما اگه کار نکنی ژنتیکت به هیچ دردی نمیخوره.من کارمو با تمرینات کوچیک با چیزای کوچیک شروع کردم و میدونی،دیدم که "وای بازو بهتر شده!"رگ ها رو میتونی یکم ببینی،شکم،سینه...میدونی این خیلی در ابتدا جالب بود و بعدشم گفتم خب،اگه بتونی بدنتو تغییر بدی و بهتر کنی برای ورزش برای فوتبال-خیلی میتونه کمکت کنه چون تو استعداد داری و اگه قوی هم باشی بهترم میشه چون،میدونی،اثرات بهتری میبینی توی بازی قوی تر میشی،میدونی،برات بهتره.من برای عکس ها بدنسازی نمیکنم،میدونی،من این کارو برای ورزش میکنم چون میدونم بهم کمک میکنه بازیکن بهتری بشم.
-از بیرون به نظر میاد سبک بازیت تغییر کرده در چند سال اخیر از پا عوض کردنا در گوش زمین میدونی...
+هنوزم یکم انجام میدم،مگه نه؟!
-آره تو هنوزم انجامش میدی!اما میدونی،من تو رو یک مهاجم کشنده طبیعی میبینم این روزا وخودتم احساس میکنی و میدونی که این یک تصمیم هوشیارانه بود؟
+میدونی،با تغییر سن،تو هم باید بعضی چیزارو تغییر بدی-این به این معنی نیست که من دیگه نمیتونم دریبل بدم خیلی خیلی از وقتا تو زمین اینکارو انجام میدم-میتونم این کارو انجام بدم .اما چند سال پیش متوجه شدم  شاید 7-6 سال پیش که مهم ترین چیز بردن بازیه،کمک کردن به تیم و گل زدنه که تمرکزم همیشه رو ایناست.تو بازی رو با زدن گل میبری!و منم انرژِیمو واسه،میدونی همونطور که  قبلانم گفتم برای کمک به تیم،برای بردن بازی که مهم ترین چیزه و بعدشم با گل ها بخاطر اینکه میدونم اگه گل بزنم برای تیم بهتره-و البته من عصر رو عوض کردم وقتی در منچستر بودم بیشتر یک مهاجم گوش طبیعی بودم:دریبل،سانتر کردن...و میدونی زمانی که به اسپانیا اومدم بیشتر دروازه رو میدیدم و شروع کردم به گل زدن و گفتم "وای این خوبه من دوست دارم گل بزنم!"تیم مهمترین چیزه و البته منم عاشق گلزنیم.

پایان مصاحبه با کریستیانو رونالدو لینک ویدیوی مصاحبه:https://www.youtube.com/watch?v=enKVTHL2J30